Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اول رسمة لي من خلال التابلت

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• اول رسمة لي من خلال التابلت

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

يعطيكم العافية أعزائي,,

أنا حابب اليوم اني اعرض عليكم اول رسمة الي رسمتها من خلال التابلت و حابب احصل شوية ملاحظات عليها للعلم اول مرة برسم بتابلت و تغلبت شوية لفهمت البرنامج الي بشتغل عليه و ليسا بتعلم و الرسم شوي ممكن نحكي بسيطة..بالمناسبة انا واجهتني مشكلة بمرحلة التلوين فطريت استرجل فيها و استخدم الخربشة بالتظليل هه ياربت لو في شرح عن التلوين الالكتروني و كيف اخليها و اقعية و تبرز الرسمة

الصورة في اسفل الصفحة

لكم مني كل الشكر و الإحترام

اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	Image004.jpg 
مشاهدات:	1 
الحجم:	100.3 كيلوبايت 
الهوية:	3317625

يا جماعة البوست صارلوا فقوق الاسبوع و فيه حدود 179 مشاهدة ولا حدا عامل رد يعني ولا الموضوع هاد بخلي الواحد غير متفاعل بالمنتدى و سامحوني حسيت انو البوست نترك و ماحدا هتم فيه شكرا الكم على كل حال

بداية لا بأس بها، واصـــل !

المشاركة الأصلية بواسطة brahimpag مشاهدة المشاركة
        بداية لا بأس بها، واصـــل !
        شكرا لك اخي على المرور ,,,
        عندى سؤال أخي اذا في مجال تساعدني في الاجابه عليه.. انا بسمع بالتلوين الالكتروني الطبقات فجربت اعملها ما حسيت حالي فاهم كيف , فكانت تطلع الوان مش مزبوطة.. فاذن شو هي الطريقة الصحيحة للتلوين الالكتروني ؟!

لك جزيل الشكر الإحترام

شاهد هذا الدرس، فهذه هي الطريقة المتبعة في الرسم الرقمي عند الجميع

https://www.youtube.com/watch?v=jmEh0riZLc4

البداية جيدة الموضمع كله بيحتاج ممارسة ورسم كتير ...المهم موضوع عدم وجود ردور دي حاجة عادية مش المنابر بس علي فكرة مثلا علي موقع cg society وده من اكبر المنتديات الاجنبية وبرضوا كل الاعمال في المعرض مفيش عليها اي ردود
            بص رفع عمل ليك بتبقي انت رافعوا اما انت عايز تعرف مستواك او انت محتاج تشجيع لو انت رافع علشان التقييم فاخر مكان تستني منه تقييم هي المنتديات. احسن واحد هيقيم اعمالك انت نفسك لفة بسيطة علي النت و اليوتيوب هتقدر تحدد مستواك بسهولة ولو انت رافعه علشان التشجيع ودي عادية وكلنا بنحتجها فاحسن مكان لكده هو الفيس بوك اكيد في ناس كتير هتعملك لايك وده هيحسسك بالتشجيع غير ان جروبات كتير علي الفيس مهتمية بالرسم الديجيتال
            معلش طولت عليك انا برضوا زيك بشتغل رسم ديجيتال باستخدم تابلت wacom intenious pro
            علي اليوتيوب في قناة جميلة جدا لبنت اسمها استبرق دور عليها istebrak هتتعلم منها حاجات كتير
            بالتوفي واستمر في الرسم
            اجمل ما في المنابر انه مراة لمجتمعنا العربي
            قارن بين عدد المشاركات في اطراف الحديث وبين مشاركات ورش العمل
            فتعرف مباشرة اننا قوم حديث بلا عمل

انتقادنا لقناة الجزيرة كونها مثيرة للفتن كانتقادنا لقانون الجاذبية كونه سبب سقوط قنبلة من طائرة علي رؤوس الابرياء

Ashley Dotson
              ودي برضوا channel كويسة جدا
              اجمل ما في المنابر انه مراة لمجتمعنا العربي
              قارن بين عدد المشاركات في اطراف الحديث وبين مشاركات ورش العمل
              فتعرف مباشرة اننا قوم حديث بلا عمل

انتقادنا لقناة الجزيرة كونها مثيرة للفتن كانتقادنا لقانون الجاذبية كونه سبب سقوط قنبلة من طائرة علي رؤوس الابرياء

يعمل...
              X