Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اريد رأيكم ( ورشة انيميشن )

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• اريد رأيكم ( ورشة انيميشن )

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

من فترة وانا باتعلم الانيميشن والحمد لله عرفت حاجات كتير قوي وكل يوم معلوماتي بتزيد عن اليوم اللي قبلة فقررت اني اشارك المعلومات دي مع الشباب في ورشة تعليمية للانيميشن تبدأ من اول تحريك الكرة حتي التمثيل اللي هو اخر مرحلة في الانيميشن ال acting

مع العلم ان الدروس هتكون كل اسبوع بسبب انشغالي واعتقد اسبوع كافي لتطبيق الدروس

البرنامج المستخدم : blender

فانا عاوز اعرف رأيكم في الموضوع دة وهل هالاقي ناس بتطبق معايا والا ايه ومستعد افيدكم بكل اللي اعرفة ان شاء الله

وربنا يوفقنا جميعا
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
    وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
    ما شاء الله أخي لازم نأذخ جلسة جديه مع الأنميشن ^^

انا معك أخي بس وش نعمل دروس ولا نعرض خبرتناا في الانميشن ههناا

مرحبا بك اخي الكريم اللي عاوز يعرض خبرتة مرحبا بيه ولكن الورشة هتبقي من البداية حتي النهاية الناس هتتعلم ازاي تتعامل مع الانيميشن طبعا هيكون في دروس اسبوعية بس عاوزين نشاط من الناس والموضوع هيطول لان الانيميشن محتاج وقت ومجهود فظيع

وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

مبادرة طيبة منك اخي

جعلة الله في ميزان حسناتك

وانا من اول متابعين هذي الدورة ان شاء الله

طيب معااااااااااااااااااااااكم ان شاء الله بس يلا ابدأوا ويا ريت تشرفونى فى ورشة الرياضيات بالقهوة فى قسم المايا
          غياب غير محدد بسبب الدراسة واعمال سرية انتظروا المفاجأة قريبا ان شاء الله
          You must not feel tired ! , You must not feel desperate .
          You must feel hopeful .
          You must feel ALLAH with U !
          GO GO You Can DO IT , Believe that You Can Do it ! , IF ALLAH With U , NOTHING will Dare to stop U Along your Dream Road !
          So , GO and does not return here even you reach to UR Dream and Believe you will have many problems , mistakes and difficulties and you will cross it to UR Dream

بس يا ريت احد الاخوة يتبرع ويطبق على مايا ويورينا عمله ازاى عشان نفهم
            غياب غير محدد بسبب الدراسة واعمال سرية انتظروا المفاجأة قريبا ان شاء الله
            You must not feel tired ! , You must not feel desperate .
            You must feel hopeful .
            You must feel ALLAH with U !
            GO GO You Can DO IT , Believe that You Can Do it ! , IF ALLAH With U , NOTHING will Dare to stop U Along your Dream Road !
            So , GO and does not return here even you reach to UR Dream and Believe you will have many problems , mistakes and difficulties and you will cross it to UR Dream

ما شاااااء الله والله يقويك
              بالفعل أنا أيضا لي 4 أشهر لا أتعلم سوى التحريك
              وعلى حسب ما فهمت أن أسلوب الدروس مشابه لدروس مدرسة الأنيميشن

انظر يا أخي أنا معك من البداية إلى النهاية وحتى الموت
                وننتظر الدروس بفارغ الصبر لأننا تحتاجها بالفعل فدروس التحريك العربية قليلة وهي مدفوعة إن وجدت

ياشباب مشرفنا واخونا محمد عبدالله من خيرة النااااس

ومكسب كبير كبير جدا انتقاله للبلندر

وانا سعيد بذلك ترافقت انا واياه في المايا ثم ترافقنا سويا في احلى قسم قسم سوفت اماج وقدمنا ورش تعليمية كثيرة داخل قسم سوفت امااااج

وهنا الان في بلندر مادام انها ورشه من محمد فهي تعليمية

بالتوفيق للجميع ساطبق معك محمد اكيد وانا معاك ربنا يقويك

اهم شئ نفهم اساس مفاتيح الحركة داخل بلندر وساكون معك باذن الله

وله دروس لبلندر على قناته ننتظرها يامحمد
                  :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

ممتاز أخي محمد وإن شاء الله سيكون البلندر عند حسن ظنك وسستفاجأ بقدراته الهائله وبساطته في نفس الوقت
                    اللهم آتنا في الدنيا حسنه وفي الآخره حسنه وقنا عذاب النار

جزاك الله خيراً انا معكم بإذن الله تعالى

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم

( خيركم من تعلم القرآن وعلمه )

الف شكر يا شباب علي الروح الجميلة دي وان شاء الله الدروس تبقي قوية وعند حسن ظنكم

حبيبي ابو مايا منور صديق دربي انت ربنا يبرك فيك منتظرك معايا هتتفاجئ بقوة البلندر

حبيبي منصور منور الموضوع

ومنتظركم يا شباب

جاري رفع الدروس وان شاء الله انهاردة يبقي في دروس علي اليوتيوب

وإن كانت مثل زبد البحر

مدونتي

تمام بشوق مترقبين

يارب نعمل ثورة زي ثورة سوفت اماااااااااااج فاكر
                          :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

اخى انا مسعد اطبق معاك

امممممممم
                              موضوع رائع في حاجه اليه فعلاً
                              لكن اين الدروس والتجارب مر على الموضوع اكثر من اسبوع ولم نرى شئ
                              my page
                              Deviant Art
                              My Blog
                              Twitter
                              Tsَu

يعمل...
                              X