Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

آخر عمل ليا هنا فى المنتدى بإذن الله

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

شكرا جداا لارائكم على شغلى ونقده .. بس اللى كنت اقصده ان دة اخر شغل ليا ع المنتدى مش اخر شغل ليا .. انا عمرى ما هبطل شغل التصميم بإذن الله
    بس انا بتكلم عشان عايزة اطور مستوايا وبعرضه مش عشان حد يقولى دة جميل وخلاص
    انا بعرض شغلى عشان حد يقولى الاخطاء اللى فيه زى ما الاخوة عملوا كدة ودة اللى ناس كتير مش قادرة تفهمه
    كلهم مفكرين انى عايزة اللى يقولى " الله دة جميل .. الله دة حلو" وخلاص كدة
    لا طبعا انا عايزة حد ينتقد الشغل ويقولى اخطائه
    وشكرا للناس اللى نصحونى وساعدونى بالمواقع والنقد البناء .. ان شاء الله الشغل القادم يبقى افضل بإذن الله
    أعـــشــق فى نـــفســى العنــــاد فكـــــم من كلمــــــات أرادوا بها قـــــتــــــلى كانـــــت بعنـــــادى عمــــرا جديــــدا

العمل جميل بلا شك ...وقد قام الاخوه بالنقد بشكل جيد
      بالنسبه لترك المنتدى لقلة الردود ...فهذا موجود في جميع المنتديات العربيه والاجنبيه ...
      عليك المشاركه اكثر في المنتدى ...لتلقي الردود
      كمثال هل تشاركين في القسم الخاص بالبرامج التي تستخدمينها
      هل قمت بفتح ورشات عمل
      قدمت النقد لأعمال اخرى
      هل تشاركين برأيك
      هناك كثير من الاعضاء وهو يبحث في هذا القسم فهو يبحث عن اسماء مألوفه ...
      +
      ايام الدراسه تكون الردود والمشاركات قليله
      +
      الاعمال الجيده ... ستجذب الردود
      +
      لن يشعر احد بأنسحابك من المنتدى ...بل انت الخاسر الوحيد من هذا القرار
      وبالتأكيد سأحزن ليوم وربما ليومين لخسارة احد الموهوبين مثلك في المنتدى
      واااااصلي فلك مستقبل باهر ...واتمنى ان تعدلي عن قرارك هذا
      my page
      Deviant Art
      My Blog
      Twitter
      Tsَu

أختي الفاضلة أنا لا أزيد عن ما قاله الإخوة
        لكن هل فكرتي مثلا بالإنخراط في ورشات
        في أعمال جماعية مثلا
        أن تشاركي في تصميم بيئة خارجية أو ديكور داخلي
        في مجال التحريك و عمل تحليق في غرفة و هكذا
        هناك تحديات
        أنا مثلا أحب أن أتجول في تصميم معماري
        لأرى التصميم من مختلف الزوايا
        حتى أشعر أني في وسطه

هذا عمل بسيط جدا قمت به من فترة
        مع أن هذا ليس مجالي
        فالمجال المعمري يهمني من الجانب المدني وليس من الجانب المعماري
        ولكن ما دام أحب ذلك أقوم به ولا أبالي
        كل شيء بسيط وغير مكتمل
        دقة ضعيفة ولكن عمل رضيت به ولو عندي وقت أحسنه ببرنامج أكثر إحترافية

تصوري أني كنت ناوي أصمم مدينة بحالها ههههه مجنون

لاحظي الآن الفرق

ومازلت بعيد جدا أتعلم كل يوم

أرجو أن هذا سيزيل عنكي غضبك لعدم وجود من ينتقد
        ولكن هل عندما تصميمي شيء تكون نفسيتك مرتاحه ؟ هذا هو المهم

وهذا شريط صممته خصيصا إذا كان المصمم غضبان حتي يشيل غضبه و يسترد قوته في التصميم
        ببصمة تيراجنية

المهم وفقك الله و إلى الأمام دوما
        التعديل الأخير تم بواسطة NACBEN07; 28 / 10 / 2013, 01:43 PM.
        ليس مهم أن تتعلم برنامج ولكن الأهم أن تعرف ماذا ستفعل به

شكرا جدا لنصائحكم وبالفعل انا بشارك فى الرأى فى القسم دة .. وفى الاقسام التانية بشارك باللى بقدر عليه والوقت اللى يكون مناسب ليا
          لكن بحاول دايما لما بشوف اعمال ادخل واشوفها واتعلم منها وانتقدها واشارك برأيى فيها سواء هنا او فى اى مكان تانى
          وان شاء الله هكمل فى المنتدى حتى برضه لو محدش اهتم ورد
          وربنا يعيننى واتعلم كل جديد
          أعـــشــق فى نـــفســى العنــــاد فكـــــم من كلمــــــات أرادوا بها قـــــتــــــلى كانـــــت بعنـــــادى عمــــرا جديــــدا

العمل جميل ولا غبار عليه فقط يحتاج واقعية اكثر قليلا
            لكن بالنسبة لانسحابك من المنتدى بحجة انه لااحد يدخل لمواضيعك علينا ان نكزن صريحين مع انفسنا انت لاتشاركين كثيرا في المنابر لكنك تحبين ان يشارك في مةاضيعك الكثيرون نرى ابو مايا يشارك كثيرا في المنابر عامة وعندما يضع مواضيع الكل يشارك فيها
            نحن ايضا نحب ان يشارك الاخرون في مواضيعنا مثما تحبين انت ان يشارك الاخرون في مواضيعك
            وشكرا لكن المنتدى احيانا يكون نائما واحيانا نشيطا

ما شاء الله اخت سمر
              العمل ممتاز جداً
              لفت انتباهي البامب الخاص بالأرضية زيادة شويتين محتاج يقل
              خامة كراسي السفرة غير موفقة
              بالتوفيق دائماً ان شاء الله

السلام عليكم اختي

هناك منظور اردت ان انبهك له و هو المنظور الاخر مثلا اخواتك الجدد في المنتدي محتاجين حد يساعدهم و انت ماشاء الله مستواك في الاعمال المعروضة جيد جدا لذا عليك مسئولية تبيلغ العلم للجدد اللي لسا بيطلعلو السلم.

في كل مرة كنت بحاول اساعد احد من اخواني كان الله سبحانه وتعالي يسبقني بنهر من العلم من حيث لا اعلم.

المشاركة الأصلية بواسطة tamer_99 مشاهدة المشاركة
                  ما شاء الله اخت سمر
                  العمل ممتاز جداً
                  لفت انتباهي البامب الخاص بالأرضية زيادة شويتين محتاج يقل
                  خامة كراسي السفرة غير موفقة
                  بالتوفيق دائماً ان شاء الله
                  شكرا جدا ليك .. وهحاول انتبه اكثر لملاحظاتك
                  وبالتوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة outofend مشاهدة المشاركة
                    السلام عليكم اختي

هناك منظور اردت ان انبهك له و هو المنظور الاخر مثلا اخواتك الجدد في المنتدي محتاجين حد يساعدهم و انت ماشاء الله مستواك في الاعمال المعروضة جيد جدا لذا عليك مسئولية تبيلغ العلم للجدد اللي لسا بيطلعلو السلم.

في كل مرة كنت بحاول اساعد احد من اخواني كان الله سبحانه وتعالي يسبقني بنهر من العلم من حيث لا اعلم.
                    شكرا جدا لحضرتك بس انا بصراحة بحاول اتعلم لسة مقدرش ادى دروس فى حاجة
                    ولو فيه اى حد بيحتاج منى حاجة مش ببخل بيها عليه
                    وربنا يكرم الجميع

المشاركة الأصلية بواسطة isla blend مشاهدة المشاركة
                      العمل جميل ولا غبار عليه فقط يحتاج واقعية اكثر قليلا
                      لكن بالنسبة لانسحابك من المنتدى بحجة انه لااحد يدخل لمواضيعك علينا ان نكزن صريحين مع انفسنا انت لاتشاركين كثيرا في المنابر لكنك تحبين ان يشارك في مةاضيعك الكثيرون نرى ابو مايا يشارك كثيرا في المنابر عامة وعندما يضع مواضيع الكل يشارك فيها
                      نحن ايضا نحب ان يشارك الاخرون في مواضيعنا مثما تحبين انت ان يشارك الاخرون في مواضيعك
                      وشكرا لكن المنتدى احيانا يكون نائما واحيانا نشيطا
                      شكرا جدا لراى حضرتك
                      اما بالنسبة لانسحابى وانى مبشاركش فانا مش طماعة ولا بحب غيرى يدخل يشاركنى وانا مبشاركش حد
                      على فكرة انا اوقات كتيرة كنت بلاقى ناس محدش بيرد على مواضيعهم وكنت بدخل اتابع معاهم
                      جايز مش بشكل كبير زى ما انتو متوقعين بس على الاقل بشارك حسب ظروفى
                      وكل اللى طلبته مش لازم الكل يشارك بس على الاقل المشرفين
                      انا مشرفة فى احد المنتديات .. وواجبى انى اشجع الناس اللى بتعرض اعمالها وانتقد شغلهم واساعدهم
                      يعنى عارفة شغل المشرفين ماشى ازاى .. واذا كنت مبشاركش فدة مش عيب فيا
                      كل واحد اعلم بظروفه .. لكن حضرتك متحسسنيش انى مبشاركش حد وعايزة الكل يشاركنى .. دة حتى يبقى حرام
                      انا بحب اعامل الناس بما يرضى الله اولا ثم باللى احب الناس تعاملنى بيه
                      يعنى مش هكون حابة انى مشاركش فى مواضيع حد واجى اشتكى ما من اعمالكم سلط عليكم
                      لكن الحمد لله انا بشارك خاصة فى الاعمال الانتريور واحيانا الانيميشن وعلى حسب ظروفى
                      والله اعلم بالجميع
                      وبعد كدة ان شاء الله هعرض شغلى سواء حد رد ولا مردش وبرضه هفضل هساعد غيرى حتى لو محدش ساعدنى
                      وشكرا ع النصيحة ولكن كنت منتظراها بشكل افضل
                      وربنا يكرمك ويكرم الجميع

سلمت يمينك العمل روعة ومع ملاحظات الاخوة

وانا فعلا اتحفظ على نظرية رد فى موضوعى ارد بموضوعك والناس لبعضشيها

وجهة نظرى التى اكتسبتها عن خبرة ياسادة ان العمل فى مجال التصميم يحوى كمية نفسية غريبة لم ولن اصل الى تحليلها حتى يومنا هذا
                        اغلب الاعضاء الممتنعين عن الرد نفسوييين لابعد الحدود غير المنتفعين ان لم يجد ما ينتفع به.وغير ذلك من ظنوا نفسهم انهم فوق الرد وان مستواهم تعدى ذلك ... لن يرد ولا يعلم ان كلمة طيبة ونصيحة تصنع مبدعا يكفى هو فقط فهو الملهم
                        لكن للاسف هذه بلوتنا ...اسف على صراحتى ولا اعنى احدا بعينه الجرح عميق جددددددددددددا على خلاف المنتديات الاجنبية للاسف

يعمل...
                        X