صحيح أنه لغى الماسنج الذي كان في الأسفل
ولكن المشكل بقى هو هو
فبمجرد فتح الأنريال أدوس على
build
يروح مكراشيه و لا يعمل فأضطر لإغلاقه بواسطة
gestionnaire des taches
وهي الطريقة الوحيدة لإغلاقه
أظن أن المشكلة تكمن من أني غيرت بالخطء أحد معايير الإظاءة
أو كما يقال حسب أجوبت الأنرياليين هو في تغيير
swarm agent
لكن لا أدري كيف الوصول إليه
يقال أنه في فولدر
C:\Users[User Name]\AppData\Local\UnrealEngine\4.7\Saved\Swarm\SwarmCache
بحثت عليه في كل حاسوبي لم أجد له أثر حتى على كلمة
swarm
فحسب ما قيل و إحتمال أن فيه
bad data stored
هو الذي يسبب هذا الخلل لكن كيف الوصول له لأن الظاهر أنه ملف متخفي
غير ظاهر
هذا ما يقال :
Why Swarm Agent use 100% of my CPU when building lighting?
The process of building lighting with Swarm Agent and Lightmass is a very CPU intensive process. Depending on the number of objects in the scene, size of the world, the Lighting Quality, lightmap resolutions, and a number of other other processes going on this can add to how much CPU power is needed to build the lighting.
You can adjust the number of processors being used for local and remote jobs by doing the following:
In the Settings tab of Swarm Agent, locate the option for ShowDeveloperMenu and set this to True.
Once that has been enabled you will see a new tab named DeveloperSettings.
In here you can change
LocalJobDefaultProcessorCount = 10
or
RemoveJobDefaultProcessorCount = 12.
لكن كيف الوصول إليه ؟ لا أدري
ولكن المشكل بقى هو هو
فبمجرد فتح الأنريال أدوس على
build
يروح مكراشيه و لا يعمل فأضطر لإغلاقه بواسطة
gestionnaire des taches
وهي الطريقة الوحيدة لإغلاقه
أظن أن المشكلة تكمن من أني غيرت بالخطء أحد معايير الإظاءة
أو كما يقال حسب أجوبت الأنرياليين هو في تغيير
swarm agent
لكن لا أدري كيف الوصول إليه
يقال أنه في فولدر
C:\Users[User Name]\AppData\Local\UnrealEngine\4.7\Saved\Swarm\SwarmCache
بحثت عليه في كل حاسوبي لم أجد له أثر حتى على كلمة
swarm
فحسب ما قيل و إحتمال أن فيه
bad data stored
هو الذي يسبب هذا الخلل لكن كيف الوصول له لأن الظاهر أنه ملف متخفي
غير ظاهر
هذا ما يقال :
Why Swarm Agent use 100% of my CPU when building lighting?
The process of building lighting with Swarm Agent and Lightmass is a very CPU intensive process. Depending on the number of objects in the scene, size of the world, the Lighting Quality, lightmap resolutions, and a number of other other processes going on this can add to how much CPU power is needed to build the lighting.
You can adjust the number of processors being used for local and remote jobs by doing the following:
In the Settings tab of Swarm Agent, locate the option for ShowDeveloperMenu and set this to True.
Once that has been enabled you will see a new tab named DeveloperSettings.
In here you can change
LocalJobDefaultProcessorCount = 10
or
RemoveJobDefaultProcessorCount = 12.
لكن كيف الوصول إليه ؟ لا أدري
تعليق