Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

دعوة ورشة عمل خاصة جدا جدا (ماكس و مايا و موشن بلدر)

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• دعوة ورشة عمل خاصة جدا جدا (ماكس و مايا و موشن بلدر)

اولا ارحب بجميع اعضاء المنابر نظرا لتفرغى اخيرا و الرجوع لمنابر الحبيبة

ولذا ارجو من جميع الاعضاء المهتمين المساعدة فى عمل بروجيكت اسلامى عن قصة سيدنا يوسف و سيدنا يونس وقد تم بالفعل عمل معظم المشروع وجارى العمل فى الباقى وعرضى هو اللى يحب يشترك لكى ياخذ خبرة ويستفاد بالعمل الجماعى وياخذ على جو الاستيديوهات و يستفاد بعمل ديمو بتاعة يتصل بيا والميزة كبيرة لان المشروع يجرى فى القاهرة و الاسكندرية وعشان كدة الدعوة مفتوحة للجميع و انا هنا مش بعرض فلوس
    انا بعرض خبرة اللى بتجيب الفلوس ( ان شاء الله).

اما عن البرامج المستخدمة ف هية: ماكس " مايا " موشن بلدر

بالنسبة للماكس فالمشاركين كتير و ان شاء الله المسؤل عن الماكس حينظم النخصصات بغض النظر عن المستوى.

بالنسبة للمايا : اولا مطلوب انيميتورز متخصصين فى التحويل من ماكس لمايا و العكس ثم بقية الاقسام ثانيا
    وانا ان شاء الله سوف اتولى جروب المايا

بالنسبة للموشن بلدر فلم يتم حتى الان ايجاد مدربين مع العلم ان اصداراتة موجودة من شركة 3دى بظ واعتقد ان السديهات دية موجودة مع الجميع

الميزة الاخرى انه توجد عندنا فى المجموعة اقوى مجموعة تعليمية من الكتب و السديهات و التوتوريالات الوحيدة الموجودة بالوطن العربى يعنى انت لو شغال معانا تقدر تحمل ما تشاء طالما التعليم حيساعدك

لذا ارجو من الجميع الجادين الاشتراك و الالتزام ان شاء الله وياريت بلاش حد يكتب اى نقد لاذع عشان يثبط من العزيمة و اللى مش عايز يشترك ويقدر يشجع الناس مرحبا به بيننا و اللى عايز يتفرج بدون ما يشترك اهلا وسهلا به .... القضية الرئيسية ان المشروع خيرى بالدرجة الاولى سواء من الناحية المادية او من الناحية التعليمية وشكرا hosam_asmaa_3@hotmail.com

اخوكم فى الاسلام:
    الشبح ماكس
    لن تركع امة ......... قائدها محمد
يعمل...
X