Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مشكلة كانت خنقاني وتم حلها في الاصدار الاخير من البرنامج

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مشكلة كانت خنقاني وتم حلها في الاصدار الاخير من البرنامج

السلام عليكم وحمة الله وبركاته

طبعا كان في مشكلة مغقداني في السوفت اميج الا وهي ان كان دائما مناطق قطع اليوفي كانت بتظهر في النورمال ماب

والحمد لله تم حل المشكلة دي في الاصدار 2012 جيت بجرب لقيت انك مهما قطعت اليوفي مش هيكون معاك قطع في النورمال ماب اثناء اضافتها على المجسم وبصراحة فرحة جدا لما المشكلة دي اتحلت دلوقتي اقدر اعمل مجيم لاوبولي وكانه هايبولي من غير اي مشاكل

معدش فاضل غير الدسبليس مينت هي دي اللي عاوز اعرفلها حل في السوفت اميج عمرها ما اتظبطت معاي ابدا
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
    وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	sss.jpg 
مشاهدات:	1 
الحجم:	48.2 كيلوبايت 
الهوية:	3279379اخي العزيز انا تضهرلي في شريط عنوان البرنامج هذا الكتابه هل انت لديك نفس العنوان وماهو تفسيره واذا لا ممكن تعطيني رابط البرنامج لكي احمله 2012
    قال رسول الله صلى الله عليه وعلى اله وصحبه اجمعين "المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده،
    والمهاجر من هجر ما نهى الله عنه"

اشهد ان لا اله الا الله العظيم الجميل و اشهد ان محمد عبده ورسوله رحمتا للعالمين

دة اسم البروجيكت اللي انت شغال منه وبعدين اسم الملف اللي انت فاتحة وفي الاخر بيقولك انه شغال مفيش اي مشاكل خالص
      النسخة اللي انت مشغلها دي 2012 +64 bit زي النسخة اللي انا شغال عليها اليومين دول
      سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
      وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

شكرا على الرد ياغالي
        قال رسول الله صلى الله عليه وعلى اله وصحبه اجمعين "المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده،
        والمهاجر من هجر ما نهى الله عنه"

اشهد ان لا اله الا الله العظيم الجميل و اشهد ان محمد عبده ورسوله رحمتا للعالمين

يعمل...
        X