Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اخر اعمالي سيارة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• اخر اعمالي سيارة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيت اعرض عليكم اخر اعمالي في موضوع منفصل لانه يعتبر اول عمل مع الاخارج طبعا الاخراج مش كويس قوي ولكنها التجربة الاولى في الاخراج

1

2

3

ملحوظة كاوتش السيارة ليس من صنعي لانه خاص باخونا العزيز noxco

وربنا يوفقنا جميعا
    التعديل الأخير تم بواسطة donjwan88; 24 / 08 / 2010, 06:49 PM.
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
    وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

المودلنج جميل ..

الاخراج بحاجة إلى جهد كبير ..

ريفلاكشن البيئة .. الظلال .. Ao .. شيدر السيارة .. الزجاج ... تفاصيل العجلات .. خامات الأضواء .

لا تستعجل

اخي الكريم كبدايه العمل جميل كمودلينغ لكن اين الريفلكشن والاشيدر اين خامة الزجاج اين البيئه يا اخي انا اتفق كليا مع الاخ الكريم omar 3d فيما قاله لاتستعجل اخي خذ وقتك كافيا ودمت بأمان الله ورعايته.
      3D-GEARS

مشكور جدا استاذنا العزيز عمر انا عارف ان الاخراج ناقص كتير علشان كدة انا حطيت الموضوع علشان اكتسب اكبر قدر من المعلومات من الاعضاء والحمد لله الموضوع بدأ مثل ما توقعت

هنبدأ بقى يعني اية رفلكشن البيئة مش فاهم لاني اصلا مش عامل بيئة ?

بالنسبة للظلال ao بصراحة الموضوع كان هياخد مني وقت علشان كدة انا استغنيت عنه مؤقتا ولكن في الاخراج النهائي بسماعدتكم ان شاء الله هيكون موجود

بالنسبة لشيدر السيارة فبصراحة انا مش فاهم تقصد اية بالظبط ممكن توضح

بالنسبة للزجاج فانا قاصد انه يكون لونه اسود وايكون شفاف شفافية بسيطة جدا لان التصميم مخن الداخل مفيهوش اي تفاصيل

بالنسبة لتفاصيل العجلات فدة عندك حق فية لاني مشتغلش على العجلات خالص

خامات الاضواء فدي بالنسبالي نقطة مهمة جدا ومبعرفش استغلها خالص ممكن تقولي خامات الاضاوء بتستخدم نيابة عن اية بالظبط

مشكور جدا اخي محمدالكردي ولكني قاصد اني معملش بيئة لاني مبعرفش ادمج التصميم في البيئة الحقيقية الاول اهتم باخراج السيارة بافضل شكل ممكن وبعدين ابقى اشوف ازاي اقدر ادمج السيارة في بيئة طبيعية

لان يهمني جدا جدا الاساسيات

ومشكور جدا ليكم على المرور ومنتظر الردود علشان اعدل في التصميم حالا

وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

النمذجة موفقة والاخراج يحتاج الى تعديل ... وربنا يوفقك

جميل جدا

بالنسبة للزجاج غير واضح ابدااااااااااااااا الا ان كنت تقصد ان السيارة مظلله

حاول تعددل الزجاج وراح يطلع تحفه
            :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

مشكور عزيزي سامي على مرورك الطيب بس ممكن توضح بالتفصيل اية اللي عاوز يتغير علشان اقدر اعدل في التصميم

مشكور جدا حبيبي ابو مايا على مرورك الطيب واسعدني جدا مرورك

بس ممكن توضح اعمل اية في الزجاج بالظبط علشان يكون واضح لان بجد انا عاوز توجيه شديد في الاخراج والاضائة

ورربنا يوفقنا جميعا

وإن كانت مثل زبد البحر

مدونتي

رائع أخي محمد ما شاء الله .. الصراحه لم أتوقع أن أجدك هنا ؟!!
                اللهم آتنا في الدنيا حسنه وفي الآخره حسنه وقنا عذاب النار

هههههههههههه حبيبي منصور منور قسم السوفت اميج عموما وموضوعي خصوصا

ما هو انا انتقلت الى السوفت اميج من زمان

وإن كانت مثل زبد البحر

مدونتي

يعمل...
                  X