Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مشكلة في تسجيل الدخول للمنابر

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مشكلة في تسجيل الدخول للمنابر

من حوالي اسبوع وأنا أعاني من مشكلة الدخول الى المنابر في كل مرة لازم أسجل الدخول وحتى لو فتحت قسم جديد غير اللي انا باتصفحه لازم اسجل الدخول من جديد وأحيانا وانا فاتحه الصفحة من دقائق وحين أشرع في الكتابة يطلب تحديث الصفحة وتسجيل الدخول من جديد فهل المشكلة هذه عندي أنا فقط ولا ده تحديث للمنابر وعند الكل

ليس عندي مشكلة دخولي طبيعي

::ربما عندك مشكلة في ملفات الكوكيز اظن اسمها كذا

اعيدي تشغييل الجهاز

واقرأي علي(ملاحظة انا كتبت الرد لاول مرة ووصلت لكلمة اقرأ] عليه الجهاز بتاعي عاد التشغيل فقلت يمكن موضوع ام محمد فيه جني طفا جهازي وانا الحين اكتب الرد للمرة الثانية ويدي على قلبي)

باذن الله الاخوة سيفيدوكي
    :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

واقرأي علي(ملاحظة انا كتبت الرد لاول مرة ووصلت لكلمة اقرأ] عليه الجهاز بتاعي عاد التشغيل فقلت يمكن موضوع ام محمد فيه جني طفا جهازي وانا الحين اكتب الرد للمرة الثانية ويدي على قلبي)

هههههههههههههههههه
      مش للدرجادي
      شكرا أخي للرد

رحعى اعدادات الانترنت اكسبلورر للديفولت ام محمد
        صحيح ايه حكاية الجنى دى انتى بتحضرى عفاريت

طب سلام بقى الحمد لله لحقت اكتب الرد قبل ما الجها.....................

هههههههههههه

يالله باذن الله تتجاوزي المشكلة
          :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

ماالمشكلة اني مش عارفه أتأكد من إيه انا باعمل كل الإعدادات على الديفولت وخلاص بس مافيش فايده مش عارفه ده هاكرز ولا حد لعب في الإعدادات بس انا عندي eset nood تفتكروا ممكن يحصل أي إختراق معاه

صراحة جربته لمدت يومين ورميته فى الززبالت ان كان هو ولا النورتن الى كنت مخدوع فيه سنين
              تصدقى كنت مسطب النورتن والجهاز كان بطيئ شيلته ونزلت النود مسكله بتاع خمس ست فيروسات بس الجهاز فضل زى مهو بطيئ المهم شيلته ونزلت الكاسبر انترنت سيكيورتى 2009 تعرفى مسك كام ملف متصابيو بفيروسات؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
              اكتر من 8000
              والنورتون والنود كانو نايمين فى ثبات عميق
              انصجك جربى الكاسبر وانتى تكتشفى الفضايح الى فى الجهاز عندك ولو عايزة اى مساعدة انا موجود سواء الروابط او مفاتيح التسجسل

بصراحة النود ده البرنامج الوحيد اللي إطمنت له وباسيب له الجهاز وانا بالي مرتاح من يوم ماحطيته ومافيش مشاكل إلا في الأبدايت وأخاف أغيره يحصل مكروه واللي تعرفه أحسن من اللي ماتعرفوش برضه

وباسيب له الجهاز وانا بالي مرتاح
                  محسسنانى انك بتسيبى الاولاد لجارتك
                  ههههههههههههههههههههههههههههه
                  صدقينى جربى ومش هتخسرى حاجة على ضمانتى انا يا ام محمد
                  ولى عودة لما اصحى تصبحوا على خير

جربى حاجه غير انترنت اكسبلولر جربى فاير فوكس
                    او كروم بتاع جوجل
                    http://heilschwingung.at/188e0

شكرا ياسر هاجرب واشوف
                      ولو ان اكسبلورر ده عشرة

ولو ان اكسبلورر ده عشرة
                        ????????????????????
                        ازاى يعنى اخر حاجة وصلتلها مايكروسفت هو الاصدار 8ّّّّّّّّّّّّّّّ!!!!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية بواسطة eslamafify مشاهدة المشاركة
                          صراحة جربته لمدت يومين ورميته فى الززبالت ان كان هو ولا النورتن الى كنت مخدوع فيه سنين
                          تصدقى كنت مسطب النورتن والجهاز كان بطيئ شيلته ونزلت النود مسكله بتاع خمس ست فيروسات بس الجهاز فضل زى مهو بطيئ المهم شيلته ونزلت الكاسبر انترنت سيكيورتى 2009 تعرفى مسك كام ملف متصابيو بفيروسات؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
                          اكتر من 8000
                          والنورتون والنود كانو نايمين فى ثبات عميق
                          انصجك جربى الكاسبر وانتى تكتشفى الفضايح الى فى الجهاز عندك ولو عايزة اى مساعدة انا موجود سواء الروابط او مفاتيح التسجسل
                          طيب ممكن تقولى بتسيلهم ازاى
                          أنا منزلاه برده واصطاد كذا حاجه بس مش عارفه أشيلهم أو أمسحم أو أعملهم أى حلجه !!!

نصيحه بقى لأم محمد وليكم كلكم
                          استخدموا firefox أحسن من internet explorer بكتيييييييييييييييييييييييييييييير
                          مروه

My Blog

My Bage

????????????????????
                            ازاى يعنى اخر حاجة وصلتلها مايكروسفت هو الاصدار 8ّّّّّّّّّّّّّّّ!!!!!!!!!!!!

مش فاهمة وجهة نظرك؟!!!
                            رانيا
                            فاير فوكس أفضل في حاجات وحاجات لأ جربته مرة لكن مارتحتش معاه حسيت بحنين لإكسبلورر بس مشاكله كتير للأسف

المشاركة الأصلية بواسطة أم محمد مشاهدة المشاركة
                              بصراحة النود ده البرنامج الوحيد اللي إطمنت له وباسيب له الجهاز وانا بالي مرتاح من يوم ماحطيته ومافيش مشاكل إلا في الأبدايت وأخاف أغيره يحصل مكروه واللي تعرفه أحسن من اللي ماتعرفوش برضه
                              جربي الكاسبر احسن.

ولو يكون اصلي افضل.

أنا عندي النود سيكيورتي وخفيف لكن ضعيف في كشف الفيروسات.

ماتدري إلا والضارب.
                              مدونتي

لاحول ولا قوة إلا بالله

يعمل...
                              X